diumenge, 1 de maig del 2016

CONFERÈNCIES: EL SURREALISME

A mi la idea de les conferències em va agradar bastant, em va semblar molt bona idea.
Això consisteix, en que na Gràcia, la nostra professora, et demana que diguis alguns temes dels que t'agradaria xerrar, després et dona uns fulls, que són perquè facis el teu guió i vagis completant una sèrie de coses, et dona unes setmanes perquè vagis completant la informació necessària del tema que has triat, per després presentar-ho als teus companys/es.
És una cosa que mentre fas la feina disfrutes i jo pens que és molt bona idea.
El moment de presentar la meva conferència estava un poc nerviosa. 
Míriam Pons

7 comentaris:

  1. La conferència de na Míriam em va agradar molt, perquè a mi m'agrada pintar coses inventades i originals. Abans de la conferència no sabia gaire cosa sobre el surrealisme i ara, ja en se un poc més: el nom d'alguns pintors i el tipus de dibuix que fan.

    ResponElimina
  2. Sa conferència de na Miriam que anava sobre el surrealisme, tema que vam començar amb na Monica, però no vam tenir temps d’acabar-ho. Em va cridar molt s’atenció la imaginació que tenen els escultors i els pintors surrealistes, com en Joan Miró, Salvador Dalí i en Pablo Picasso. Com unes quantes figures geomètriques juntes es convertien en esser viu d’allò més estrany.
    Va ser molt interessant i em va agradar molt.

    ResponElimina
  3. Jo vaig trobar molt interessant la conferència del surrealisme, vaig aprendre molt com per exemple els protagonistes del surrealisme:Pintors, escultors, cinema, poesia i prosa, etc.
    Em va agradar molt i va ser molt divertida.

    ResponElimina
  4. Em va semblar molt curiós que tries el tema del subrealisme, per que és un tema que ja ha haviem treballat abans però a la classe, nosaltres ho haviem estudiat molt poc.
    Vaig aprendre moltes coses noves: pintures, escultures pel·lícules i poemes. M'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  5. Na Míriam va fer una molt bona conferència.
    El tema que va triar va ser el subrealisme, cosa que a mi m'encanta.
    Ens va ensenyar els pintors i escultors mès imprtants, i les seves obres d'art. Uns dels pintors mès importants són:Salvador Dalí, Pablo Picasso i Juan Miró.
    Va explicar moltssimes coses, jo vaig aprendre molt i li dono la enhorabona per la seva conferència.

    ResponElimina
  6. A mi em va agradar molt la conferència de na Míriam perquè vaig aprendre moltes coses. Com per exemple que Salvador Dalí no només pintava quadres sinó que també feia poesia i pel.lícules. Va ser molt interessant i ella semblava molt segura.

    ResponElimina
  7. La conferència de na Míriam va ser molt interessant ja que a mi m'agrada bastant el tema del surrealisme.
    En segon ho vam explicar i estudiar un poquet. Com no ho vam explicar del tot, hi havia coses que no ho vam acabar de sebre, gràcies a aquesta conferència m'ho ha fet acabat de saber tot el que me faltaba per sebre.
    Va ser una conferència molt interessant

    ResponElimina