diumenge, 25 d’octubre del 2015

TALLER D'AROMES

Dijous 22 d'octubre vam anar al Centre de Recepció Rodríguez Femenias del Parc Natural de s'Albufera des Grau. Allà vam fer un taller sobre plantes aromàtiques. Dies abans, a classe, vam estudiar algunes plantes aromàtiques, les seves característiques, el seu ús, etc. Després el dijous en el Centre vam fer una primera activitat que consistia en identificar i conèixer algunes plantes, diferenciant les que eren aromàtiques de les que no. Quan vam acabar de berenar, vam fer dos grups per elaborar, amb les monitores, aigua de colònia de tomaní (lavanda) i crema de mans de camamil·la.
Ens va agradar molt i ben contentents/es ens vam endur a casa la nostra colònia i la nostra crema.

4 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt el taller d'aromes .La crema fa molt bona olor i la colònia també ,Vam fer un joc , tractava d'endivinar si les plantes eren aromàtiques o no. En el meu equip erem na Míriam , en Claudi i jo . Totes les nostres plantas esteien bé . Després ens vam ajuntar els mateixos grups d'angles .Uns van anar a fer la crema i els altres la colònia .
    M'ho o vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  2. Aquell dia va ser molt divertit i em va agradar molt i vaig veure a la meva tia.
    Aquell dia tambe vaig aprendre molt i vaig veure coses noves com:la cera d'avella, l'oli ésencial,...
    En total em va agradar molt.
    cuant vam acabar vam endur-nos la colonia de tomaní i la crema de camamil·la.

    ResponElimina
  3. Me gusto mucho en particular los perritos.
    los trucos que hacian con ellos sus dueños.
    clohe mi perrita ya se sienta antes de cruzar las calles,me da la pata y juega a la pelota.
    viva el dia de las mascotas.

    ResponElimina
  4. El taller d'aromes me va semblar molt divertit.
    vam fer moltes coses :vam jugar a un jocque consistia en trobar unes quantes plantes que haviem d'enganxar unes etiquetes a velcros dir si eren aromatiques o no i el seu nom.
    Despres vam berenar, llavors haviem de fer una crema i una colònia que ens van ajudar na Júlia i na Begonyaque són professores.

    ResponElimina