dimecres, 14 d’octubre del 2015

ESTEM PREPARANT EL NOSTRE PROJECTE... QUÈ DIFÍCIL!!!

Sí, estem preparant el nostre Projecte i no aturam de pensar i posar-nos d'acord... El primer que vam fer va ser decidir el tema que ens agradaria estudiar i en van sortir quatre: 
- Els éssers vius 
- Les etapes de la història 
- Roques i minerals 
- Fenòmens atmosfèrics. 
Vam veure que alguns d'aquests temes es podien relacionar, com és el cas dels éssers vius amb les etapes de la història, també i filant prim les roques i minerals tenien relació amb les etapes de la història i els fenòmens atmosfèrics influeixen amb la transformació dels paisatge... Quin desastre!!! Com ho feim? No ho podem estudiar tot!!! o... tal vegada sí. 
Pensant i pensant, vam trobar que havíem d'estudiar la història, però que tota, seria moooolt llarga i que podríem fer una època concreta. Un altre cop vam haver de pensar: I què feim ara? Van sortir quatre èpoques que ens interessaven: els prehistòrics, els romans, els vikings i els egipcis. Després de converses i de procurar convèncer als nostres companys i companyes, ens vam decidir pels EGIPCIS
Ara estem fent un llistat de preguntes relacionades amb els egipcis... i com sempre ens haurem de tornar a posar d'acord.




9 comentaris:

  1. A mi m'interessa molt el nou tema del projecte dels Egipcis, perquè podem estudiar sobre les piràmides i les mòmies, podem aprendre molt del món dels Egipcis: la seva roba, que menjaven, perquè va morir el rei Tuthankamon de tan jove, com eren les seves cases, etc.

    ResponElimina
  2. Els egipcis jo crec que son interessants i m'agradaria estudiarl-os: les piramides, la roba, el menjar, als camells etc. M'agrada els egipcis.

    ResponElimina
  3. A mi em sembla interessant el tema dels egipcis perquè així podrem estudiar la seva cultura i podrem coneixer més com viuen, que mengen...
    Trobo que sera facil trobar informació.
    A mi m'hagues agradat estudiar els romans però tambè em sembla divertit els egipcis.

    ResponElimina
  4. A mi el comentari m'ha agradat molt. A mi el tema dels egipcis em sembla que es molt interessant per poder saber quina roba portaven i com feian les piramides.

    ResponElimina
  5. A mi em sembla bé fer aquest project. Els egipcis, farem, la roba, el menjar i les piràmides com les construien. Trob que serà molt divertit.

    ResponElimina
  6. A mi en va interessar molt fer aquest projecte per que estudiam els Egipcis.M'hagues agradat mes la prehistoria peró els Egipcis també son interessants. Com construien les piramides, per que els envoltaven amb coses i despres els ficaven dins farcòfegs i la roba, etc.

    ResponElimina
  7. A mi em semblava que el projecte dels prehistòrics era mes interessant que els egipcis.
    Peró també m'ha agradarien altres projectes.
    D'aquest m'agradaria seaber com s'anomenavan les coses i objectes, la roba, els noms, el menjar, les costums, les piramides, ...

    ResponElimina
  8. A mi em sembla molt divertit al projecte que hem elegit, perquè es molt interessant: roba,menjar,arena,montanyes,etc.

    ResponElimina
  9. A mi em va agradar molt l'idea de fer un projecte, jo em semblava més interessant etapes de l'historia, pero hi havien altres temes, i al final quant ja haviem parlat molt vam fer una votació i vam acabar triant les etapes de l'historia, pèrò havíem de triar una epoca: vam dir els romans, egipcis, prehistoria, futur...
    I al final de tot vam decidir els egipcis.
    A mi em va semblar molt bé.

    ResponElimina