dilluns, 21 de març del 2016

CONFERÈNCIES: LA BICICLETA

Divendres 26 de febrer vaig fer la meva conferència sobre la bicicleta. Em feia molta il·lusió presentar aquest tema perquè pens que se pot aprendre moltes coses, perquè volia animar als meus companys perque vagin més en bicicleta, si tenen una a casa.
A la conferència vaig explicar un poc d'història, les parts de la bicicleta i com funciona, les normes de circulació, els beneficis d'anar en bicicleta i el Tour de França.
També em va agradar molt un vídeo que vaig ensenyar que anava de casa a l'escola amb bicicleta.

Abril Escandell

6 comentaris:

  1. Va ser molt interessant, sobre tot quan explicava les diferents bicicletes d’altres èpoques, me va agradar saber qui ho va inventar, perquè la feien servir i a quin any. També va ser divertit que dugués la seva bici, que ens ensenyés tot el mecanisme i com funcionaven totes les parts. Ara quan agafi la meva bicicleta, sabré més coses sobre ella.

    ResponElimina
  2. A mi la conferència de la bicicleta em va semblar molt creativa i ecològica.
    Em va fer molta gràcia veure les bicicletes antigues: la draisiana, el velocipedo i la màquina segura. I veure la seva evolució amb els anys.

    ResponElimina
  3. La conferencia de na Abril E em va agradar moltissim sobretot el tema que va ser La Bicicleta . A mi em va agradar molt perque sempre havvia volgut saber les parts d una bixi i ella va explicar les parts que te, quines van ser les prmeres en existir i moltes cosses mes.
    Em va semblar una conferencia molt ben explicada i traballada li dono la enhorabona

    ResponElimina
  4. A jo em va agradar molt el tema de sa bicicleta. El video que va mostrar d`anar de ca seva a l`escola va ser molt guai i sa bicicleta que va dur ella. Després cada taula va anar a veure ses parts de sa bicicleta .
    Va ser molt interesant i divertit.

    ResponElimina
  5. La conferencia de n'Abril E. em va agradar molt perquè a mi tambe m'ha agrada anar en bicicleta perquè no contamina ni fa cap mal a ningú.
    Serveix per moltes coses com per la feina dels policies, transportar coses...
    També enforteix les cames, pots crear amistats, passar una estona agradable en família o amb amics

    Va ser molt interessant i xula.

    ResponElimina
  6. a mi em em va agradar molt el tema de la bicicleta, perque més a més es un transport que no contamina i es molt comode per anar a puestos, et posa fort i fa que tenguis bona salut.
    Tambe ens va explicar coses sobre el Velocípde, la bicicleta segura, la bicicleta de carreres, etc...
    lo que mes em va agradar va ser com ho va explicar.

    ResponElimina