dilluns, 11 d’abril del 2016

CONFERÈNCIES: SEVILLA

La meva conferència de Sevilla em va agradar molt. Vaig triar aquest tema perquè quan hi vaig anar de viatge, em va semblar una ciutat molt xula i bonica.
En teoria l'havia de fer dia 14 de març, però va haver un fall en el pen i no vaig poder fer-la. Vam haver d'aplaçar-la.
Al principi no estava nerviosa, però a mesura que anava explicant ses coses em posava nerviosa i no sé perquè?
Em van fer poques preguntes.
Per ser la primera conferència, no va anar gens malament.

Claudia Goñalons

8 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt sa conferencia de na Claudia que trectava de Sevilla.
    Les imatjes que va mostrar van ser molt divertides.
    Alla a Sevilla es molt tipic el ball perquè es una tradició molt tipica.
    Em va agradar molt al tema que va parlar a mes a mes va ser molt interessant.
    M'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  2. Na Claudia va fer la conferència sobre Sevilla.
    Ens va ensenyar llocs per visitar allà, 2 o 3 rius que sòn famosos a Sevilla i rius que passen per la ciutat, quina roba empren les sevillanes per ballar, com es balla un ball sevillà etc.
    Va parlar clar i es va notar que havia estudiat.Va ser divertit i emocionant.

    ResponElimina
  3. A mi em va agradar molt sa conferència de na Claudia. Va ser molt interessant saber coses de Sevilla, com per exemple: quins llocs hi ha, quants habitants té, la roba que duen per ballar sevillanes. M'ho vaig passar molt be.

    ResponElimina
  4. Na Claudia va fer la conferència sobre Sevilla perquè feia poc que hi havia anat de viatge. Va ser molt interessant, ja que va explicar molts dels llocs de visita recomanada com per exemple; La Maestranza, La fàbrica de Tabaco, Isla Mágica i Plaza España...etc
    Gracies a na Claudia, si qualcun dia hi vaig a Sevilla ja sabré els llocs a visitar i com es balla el ball dels sevillans i sevillanes.

    ResponElimina
  5. La conferència de na Claudia em va agradar molt perquè va ser molt interessant i vaig apendre moltes coses que no sabia sobre Sevilla. Ens va recomanar llocs per visitar. Tambè va explicar com són els vetits tipics de sevillana i ens va dur una mostra.

    ResponElimina
  6. La conferència de na Claudia m'ha agradat molt.
    Va explicar moltes coses de Sevilla, com per exemple: Setas (és un centre comercial), la fàbica de tabac (ara és un institu), Tore de Oro, Isla magica, Plaza España, La Giralda, Puente del Alamillo, Puente de Triana i Bario de Triana.
    També va explicar el riu més inportant de Sevilla es diu Rio Guadalquivir que pasa per molta Espanya.
    També va explicar un menjar i una veguda molt popular a Sevilla, que és vi i peix.
    I per acabar la poblacio, que es la 4º més poblada en tot Epanya, que en te 640.000 abitants i els vestits de les andaluses, que és una falda, un collar, una rosa i una camisa.

    ResponElimina
  7. A mi em va agradar moltissim la conferència de na Claudia, la va fer de Sevilla i va ser molt interessant.
    La va fer una mica curta pero va ser molt xula.
    Vaig aprendre moltes coses que no sabia i que a Sevilla hi han moltes coses que visitar com:Isla magica, fabrica de tabaco, rio Guadalquivir, parque de Maria Lüisa, puente de Triana, torre del oro, las Setas...
    També ens va ensenyar un video de com ballen les Sevillanes.
    Va ser molt divertit

    ResponElimina
  8. La conferència de na Claudia em va encantar va ser sobre Sevilla (la capital d'Andalucia ),que resulta que té molts de llocs típics , com pe exemple:Museo De Bellas Artes,Rio De Guadalquivir,Isla Magica ....i moltissimes coses més !!!.
    Tenc moltes ganes d'anar-hi.

    ResponElimina