dilluns, 22 de febrer del 2016

CONFERÈNCIES: AUSTRÀLIA

Dia 18 de febrer vaig fer la meva conferència sobre Austràlia.
Va ser molt divertit, però abans de fer-la, havies de llegir algunes fitxes i cercar la informació necessaària sobre el tema. En acabar fas un mural o un power-point, i pots dur alguna cosa que tenguis relacionada amb la conferència.
Després fas la conferència, i al final els teus companys/es, que han estat agafant apunts, et fan preguntes. Finalmente entre tots i totes feim el buidat dels apunts.
M'ha encantat fer la conferència, encara que estava una miva nerviosa, perquè era la primera de la classe que la feia. Ha estat genial!!!

Marta Gelabert

11 comentaris:

  1. La conferència de na Marta va ser molt interesant i divertida.
    Va ser d'Australia, la va fer el dilluns 18 de gener.
    Na Marta va ser la primera en fer la seva conferència.
    La va fer amb un power-point i va dur una cosa que l'empravan els aborìgens per caçar.
    Tots els de la classe menys na Marta gafaven apunts de la conferència, i desprès cuant na Marta avia acavat de explicar la conferència li feiem preguntes del que no aviem pogut escriure.

    em va agradar molt!!!

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar molt la conferència. Perque l'illa d'Australia era molt interessant. Havia sentit parlar poc d'ella i vaig treure moltes curiositats. Em va impactar el que ens va explicar sobre el aborigens. Com vivien en condicions tan dures, com caçavan amb boomerangs i com pintaven.

    ResponElimina
  3. Va ser molt interessant el tema que va triar na marta. Va explicar moltes coses divertides, interessants i curioses que no coneixia, com per exemple la coral marina, els aborígens i les dades que ens va explicar.

    ResponElimina
  4. Sa conferència de na Marta, va ser sa primera que vam fer.Va ser molt interessant,i el vumerang que ens va mostrar va ser molt original.

    Sa conferència de Austràlia em va agradar molt.

    ResponElimina
  5. A mi em va agradar molt el tema que va triar na Marta,la va fer de Austrália.Va ser molt interessant i divertit.
    El seu avi va anar a Austrália i va comprar un vumerang molt original que servia per caçar. Al dibuix del vumerang estea fet a ma.

    M'ha va agradar molt la conferencia.

    ResponElimina
  6. A mi em va agradar molt la comferència d'Austràulia perquè va ser molt interant,orijinal i vaig apendre moltes coses que no savia. Em va agradar molt el boomerany era molt xulo.

    ResponElimina
  7. A mi m'hagradat molt el tema d'Australia, perque es una illa molt grossa i que esta molt lluny, no sabia gaire sobre ella.
    jo mai havia vist un vumerang fins ara. Australia es molt different a Menorca.

    Tot va ser molt interessant!

    ResponElimina
  8. A mi em va agradar molt la conferència de na Marta, va ser molt interesant.
    La conferència va ser dia 18 de gener i va ser la primera conferència de totes, a mi em va agradar molt.
    La seva conferència va ser d' Australia.
    Va ser molt divertit!!!

    ResponElimina
  9. A mi em va agradar la conferencia de la Marta la va fer sobre Australia, sobretot per que no sabía moltes coses de ella, nomes que era la mes gran del mon.
    va explicar coses sobre:Els espais naturals, una roca( la mes gran del mon, la fauna com per exemple el koala, el cangur, l'equidna i el ornitorrinc(que son propis daquesta illa), els aborìgens, la ciutat de Sidney, etc...
    I mho vaig passar molt bé!!!

    ResponElimina
  10. A mi m'ha agradat molt fer les conferències.La de na Marta va ser molt interessant perquè Austràlia és un lloc facinant i tenia moltes curiositats.Sobre Austràlia,l'illa més gran del món,el power-point esteia molt ben fet i va ser molt xulo tocar boumeran.M'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  11. A mi m'ha agradat molt la conferència de na Marta, era sobre Austalia, Va explicar un muy de coses, jo vaig aprender moltes coses d'Australia, com per exemple, la vegetació, la fauna i algunes curiositats.
    La conferència la va fer dia 18 de gener.
    Tot el que va explicar va ser molt interessant.
    El que va sorprendre és com pintaven i també el bumerang que va dur na Marta.
    Tot ha estat molt interesant.

    ResponElimina