dimecres, 17 de febrer del 2016

CARNAVAL!!! VISCA EL MÓN

16 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt el tema d’enguany. Vaig anar de xinés i vam dur un drac, era grog, blau i vermell. Em va agradar que els de 4º i els de 3º ens haguéssim ajuntat. I també que part de la disfressa la haguem feta a casa, ja que no ens dur tanta feina i no totes son iguals.
    Les disfresses de ses dues escoles van molt originals, i m’agrada que desfiléssim junts.

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar molt la festa de Carnaval, les dues escoles tenien unes disfresses molt divertides.
    El tema era sobre èpoques de la història, hi havia pirates, víkings, prínceps, princesses, egipcis, africans, etc.
    Va ser molt divertit.

    ResponElimina
  3. A mi em va agradar molt fer la nostre dissfresa, enguany ho vam fer a casa. Jo vaig anar de mexicana, vam veure moltes dissfreses molt divertides i totes diferents.
    Espero que l'any que ve siguí tan divertit com aquest.

    ResponElimina
  4. A mí me gustó mucho el desfile de ese día, ademas porque nunca habíamos hecho el disfraz en casa, estaba un poco nerviosa porque no sabia como me saldría.
    en l desfile estaba un poco nerviosa,al final hizo un poco de viento pero todo salió muy bien. Fuí de china en grupo y de la clase iba con Adriá, Pol, Julia Bagur, y Ander , me lo pasé muy bien y me gustó mucho!

    ResponElimina
  5. A mi en va agradar molt les disfreses de les dues escoles. Les disfreses tractaven de èpoques i països. Hi havia xinèsos, egipcis, mexicans, africans, princeses i cavallers de Sant Lluís, hawaians, indis etc... Va ser molt divertit. L´escola de ceip sa Garriga va anar fins el moli de dalt i allà vam veure les disfreses de l´escola ceip Sant Lluís i ells ses nostres.

    ResponElimina
  6. Els de l'escola CP Sant Lluís i els de CEIP Sa Garriga vam desfilar el Dijous 4 de Febrer.
    Ens vam juntar per grups els fillets/es de 3ri de 4t, jo vaig anar de mexicana amb 5 fillets/es de 4t i 7 fillets/es de 3r.
    M'ho vaig passar molt béi me va interessar bastant el tema que vam escollir aquest any.

    ResponElimina
  7. A mi em va agradar molt el tema de carnaval sobre tot perquè anavem mesclats amb els de 3r i haviem de fer la nostra disfressa a casa, podiem triar entre: Xinesos, mexicans o egipcis, que és aques el que vaig triar perquè ja que feiem el projecte d'ells, em va fer il·lusió.
    Ens vam ajuntar a Son Perruquet amb els de l'altra escola i vam fer la rua. Despres d'acabar-la tots els de la nostra escola ens varem reunir al gimnàs per veure les disfresses de les altres classes.

    Que polides van quedar totes!!!
    Tant la nostra escola com l'altre.

    ResponElimina
  8. Aquest any m'ha agradat molt el tema d'anar disfressats de vestits típics de diferents països del món. Jo he anat d'egípcia i pens que era una disfressa molt original. El dia de les disfresses ens ho vam passar molt bé i a la rua que vam fer també.

    ResponElimina
  9. A mi m'han agradat molt les disfresses d'aquest any.
    Les dues escoles van anar molt polits i divertits, els temes van ser molt originals, jo vaig anar de mexicana.
    Va ser molt divertit i m'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  10. A mi em va agradar molt aquest carnaval.Totes les disfresses eren molt xules i eren molt originals.Ens
    van trovar amb CEIP Sant Lluís a Son Perruquet.Jo vaig anar de xinès.
    Quan vam acabar la rua la nostra escola va anar al gimnàs i així podíem veure les altres disfresses.
    M'ho vaig passar molt bé!!!

    ResponElimina
  11. El dia de la rua va ser dia 4 de Febrer hi van anar: Ceip Sant Lluís i Ceip Sa Garriga.
    A mi em van agradar molt, les dues escoles anaven molt boniques, divertides i originals.
    Els de primaria de Ceip Sa Garriga vam anar de egipcis, mejicans i de xinesos.
    Aquell dia va fer molt de vent i a mi m'hauria agradat ser un mejicà perquè just pensaves en posar-te un pontxo ja entraves en calor.

    A mi em va agradar molt.


    ResponElimina
  12. El día de carnaval va ser molt divertit. Totes les disfresses van ser molt originals, tant el CEIP sa Garriga com el CEIP Sant Lluis. Tots els fillets/es de 3r i 4t ens vam ajuntar i tots ens vem fer la disfressa a casa nostre.

    A mi em va agrada molt celebrar el carnaval!!!

    ResponElimina
  13. El carnaval d'aquest any m'ha semblat molt divertit. El tema era epoques i etapes de la història. Els de 3r i 4t havien de fer-se la disfressa a casa menys la part del cap.
    Nosaltres som els de 4t tenia 3 opcions per triar que eran:Egipcis, xinesos i mexicans, jo vaig anar de mexicana perquè sempre m'ha agradat molt. A les 09:30 van venir alguns pares a maquillar-nos, i a les 11:00 vam fer la rua. El recorregut era: Son Perroquet (on es van afegir l'escola de CEIP Sant Lluís) Carrer de D’Allemand i Es Cos.
    Finalment ens vam reunir tota la nostra escola (CEIP Sa Garriga) en el gimnas per acabar de veure les nostres disfresses.
    M'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  14. M'ha va agradar els disfraces de les dues escoles. Vam ser divertit i fantastic. Vam anar per Sant Lluis. El vent bufava molt fort i feia molt de fred, pero m'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  15. A mi m'ha agradat molt disfressar-me de mexicà, perquè he pogut dur maraques que eren part de la meva disfressa.
    M'ha agradat molt poder-nos disfressar amb els de 3r, també fer la disfressa a casa i així quasi totes eren diferents.
    Les disfresses de l'altre escola van ser viquings, romans, hawaians, flamencs, vaquers, etc i la nostra escola d'africans, d'escocesos, anglesos, cavallers i princeses, indis, egipcis, xinesos i mexicans.
    Totes les disfresses eren molt originals.

    ResponElimina
  16. El tema va er una passada, a més a més tots anavem molt originals.
    Totes les disfresses van estar super ben fetes. les dues escoles van anar molt polides i divertides. Però va fer molt de vent i als mexicans se´ls hi queia el capell i als xinesos se,ls hi movia el drac.
    El millor va ser que tots ho va passar molt bé. M´ho vaig passar genial!!!!!

    ResponElimina