dimarts, 21 d’abril del 2015

ES PINARET 26 i 27 DE MARÇ

JOC DE PISTES



VETLLADA

MOMENTS 

18 comentaris:

  1. MOMENTS.
    El que vaig fer va ser recollir taula i garnar amb na Miriam.
    M'ho vaig passar molt bé quan vam dinar, sopar, esmorzar, berenar...

    ResponElimina
  2. VETLLADA:
    Vam jugar al joc de l'oca, hi havien moltes proves(depen de a quina casella te tocava).
    La prova que mes em va agradar va ser la de menjar una galleta sense emprar les mans.
    Em vaig divertir molt, a mes a mes el meu equip va guanyar!!!

    ResponElimina
  3. JOC DE PISTES
    A mi me va agradar molt el joc de pistes.
    El joc consistia en que ens haviem dividit en grups de 4 o 5 fillets/es.
    Na Gràciai na Cati havien posat capses amb sobres que posaven el que haviem de fer.
    Hi havia diferens proves per exemple canviar-nos prenda de roba, pintar-nos la cara entre nosaltres...

    ResponElimina
  4. Abril Escandell Jiménez28 d’abril del 2015, a les 18:37

    Joc de pistes.
    Van ser molt divertides les proves.
    El joc de canviar-nos les samarretes va ser molt original, no hi havia jugat mai. Em va agradar molt pintar-nos la cara entre noltros. Una altra prova que em va agradar molt va ser la de trobar els dos pirates iguals.

    ResponElimina
  5. VETLLADA
    Vam jugar al joc de l´oca en grups de 4. Al meu grup erem Abril E. ,
    Abril M. , Claudi i jo. Em va agradar, molt perqué hi havia proves molt divertides i bojes.I feiem un gran equip.
    Peró el que més em va agradar va ser jugar amb la classe al joc de l´oca.

    ResponElimina
  6. JOC DE PISTES
    Dia 26 capvespre na Cati i na Gràcia ens van preparar un joc que consistia en trobar, amb ajuda de fotografies a on hi havien unes caixes.
    Damunt les capses hi havia un nombre, aquell nombre ho havíem de marcar al mapa. Dins les caixes hi trobàvem 4 cartes cada una amb un gomet de color, només podies agafar la que corresponia al teu grup. Jo era el grup verd, juntament amb na Julia B., na Vera, i na Julia .
    En aquestes carters ens explicaven el que teníem de fer, per exemp0le cantar tot el grup una mateixa cançó, fer un ball o canviar-nos una prenda de roba.

    A mi em va agradar molt, va ser molt divertit i m’agradaria tornar a fer-ho de nou lo mes aviat possible.

    ResponElimina
  7. VETLLADA:
    Em va encantar el joc de l'oca gegant amb les proves especials de grup, o de classe, com per exemple la prova de la canço que te que dir noms de animals, cambiarse les sabatilles, les bengales, animals per l'habitació .
    També em va agradar molt cantar i ballar amb la guitara de na Cati que sempre ens acompaña a les acampades.
    A mes a mes de ser molt divertit va ser gracios i emocionant.
    M'ho vaigs pasar dallo mes bé.

    ResponElimina
  8. A mi em va agradar molt l'hora abans de dormir perquè a l'habitasio de 12 persones vam fer una festa i vam jugar a tirar els peluixos de llit a llit.També vam xerrar i contar acudits.Després va arribar na Gràcia i ens va dir a dormir.Se'n va anar i va apagar el llum.Com ningú tenia son vam contar acudits damagadesi ens vam dormir.

    ResponElimina
  9. VETLLADA
    Despres de sopar ens vam posar es pijama . Vam cantar amb na Cati i sa guitara. Per començar sa vetllada, ens vam tapar els ulls i haviem de cercar es mateix animal que teniam nosaltres. Quan vam acabar es joc, vam jugar a la oca gegant, vam fer grups, tiraven el dau i a cada casella tocava fer una prova, per exemple, menjar dues galetes o canviar ses sabates etc....
    Va ser molt gracios i molt divertit

    ResponElimina
  10. MOMENTS

    M'encantaria anar a Espinaret, però no vaig poder perquè estava malalt.

    ResponElimina
  11. El joc de pistes s'assembla a un munt de diversió. Quina pena que no vaig poder participar.

    ResponElimina
  12. JOC DE PISTES:
    Primer ens vam posar en grups. ( Que vam fer a sorts.)
    Amb el grup vam fer les pistes.
    Hi havia una pista que tenies que pintar-li la cara a un del grup!
    Jo li vaig pintar la cara a na Kiara i ella i na Andrea a Jo,
    Tambe hi havia un joc de vista que es tractaba de buscar a dos pirates iguals i encerclar el nombre que tenien deball seu,...
    M'ho vaig pasar molt bé!

    ResponElimina
  13. VETLLADA
    Vam jugar al joc de l'oca i consistia en fer tota la volta al tabler i a algunes de les caselles es tenia que fer una prova i si la l' aconseguies avançaves una casella i si no l'aconseguies anaves una casella endarrere , m' ho vaig passar molt bé perque els jocs eren molt divertits i també va ser molt divertit poder estar amb els amics.

    ResponElimina
  14. JOC DE PISTES
    Em va agradar molt l'activitat que vam fer perque les proves eran molt xules, sobre tot la que ens teniem que cambiar una part de la roba, inventar-nos un ball o una canço i pintar-nos la cara.
    Em va semblar molt divertit agafar el sobre de dins la caixa per fer la prova, m'agradaria que es tornés a repetir!!!.

    ResponElimina
  15. JOC DE PISTES
    El joc de pistes era molt divertit i tractava que tenies unes fotos i miravas al dibuix i tenies d'anar a on tu posava i alla tenies de fer una cosa.

    Aquesta actividat era molt xula.

    ResponElimina
  16. MOMENTS
    Lo que vaig fer jo era molt divertit i lo que vaig fer jo era recollir els plats i garnar.

    M'ho vaig pasar molt bè

    ResponElimina
  17. VETLLADA
    A la vetllada vam cantar cançons amb na Cati, ballar i vam jugar a l'oca. També vam fer un joc on les mestres ens deien un nom d'un animal i amb els ulls tapats, haviam de fer el seu so i cercar el nostre animal.
    El que més en va agradar va ser el joc de l'oca.

    ResponElimina
  18. JOC DE PISTES:
    Va ser molt divertit perquè havíem de trobar pistes per tota la zona d'es Pinaret i eren jocs molt especials. La prova que mes me va agradar va ser quan ens vam pintar la cara, jo li vaig pintar la cara a n'Irene i ella a mi.

    ResponElimina