diumenge, 17 de maig del 2015

CLUB DE LECTURA

Fa fues setmanes vam començar una activitat nova emmarcada dins l'espai de la Biblioteca d'Aula, és el CLUB DE LECTURA, que consisteix en unes rodes de lectura on participen un grup de fillets/es que comparteixen una experiència de lectura amb la resta de companys/es de la classe, parlant del llibre llegit comentant i comparant les diferents interpretacions.
Què pretenem amb aquesta activitat?
-Fomentar l'hàbit lector.
-Millorar la seva capacitat de comentari i d'interpretació de textos. 
-Aprendre a expresar-se en públic.
-Augmentar el vocabulari dels alumnes.
-Aprendre a extreure les idees principals d'un text.

L'activitat va ser molt interessant i tant els/les participants com els oients, van gaudir d'una estona molt agradable.
Es van presentar tres llibres: LA BICICLETA ROBADA,  L'ILLA ANIMAL I EL PETIT DRAC COCO A L'ESPAI.



10 comentaris:

  1. L'ILLA ANIMAL:
    A mi m'agradaría que tornesim a fer el "Club De Lectura" perque a mi m'agrada molt llejir llibres.
    El conte que na Julia B, Miriam, Adrià,Carla, Abril E,i jo vam contar va ser l'illa animal, jo el vaij triar perque a mi m'agraden molt els animals, i el conte tracta de animals.

    Mo vaig passar bomba!!!

    ResponElimina
  2. EL PETIT DRAC COCO A L'ESPAI
    A mi em va agradar molt l'activitat del club de lectura perqué m'agrada molt llegir. Aquest llibre era una mica dificil d'explicar perqué tenia molta imaginació vaig sentir una mica de timidesa i a la vegada orgull de mi i dels meus companys per la bona feina.
    En aquest curs magues agradat que el club de lectura es fes 2 vegades.



    ResponElimina
  3. L`ILLA ANIMAL
    A mi em va agradar molt fer el club de lectura, el llibre va ser molt divertit i curios.
    M'agradaria tornar a fer el club de lectura.

    ResponElimina
  4. Abril Escandell Jiménez20 de maig del 2015, a les 20:15

    L`illa animal
    A mi m`ha agradat molt fer el club de lectura. Va ser molt divertit el llibre que vaig triar, perquè ha quedat molt xulo mesclar noms entre dos animals, es molt original.










    ResponElimina
  5. LA BICICLETA ROBADA
    A mi me gustó mucho el club de lectura fue muy divertido hacerlo en grupo.El libro fue muy interesante, curioso, intrigante y divertido.
    Me gustaría mucho volverlo a hacer!!!

    ResponElimina
  6. EL PETIT DRAC COCO A L'ESPAI
    A mi em va agradar molt el club de lectura perquè m'agrada llegir i si és amb els amics millor. El tema del l'espai m 'agrada molt perquè es un lloc on poden passar moltes coses interessants i també per l' aventura que ha viscut en Coco a l'espai.
    M'agradaria tornar-ho a fer molt prest!

    ResponElimina
  7. El llibre va ser molt interessant també me va agradar molt la idea de fer el club de lectura.
    Perquè m'agrada molt llegir i després explicar-ho a la classe o algú.
    Me va agradar molt fer-ho,esper-ho tornar-ho a fer a 4t

    ResponElimina
  8. L'ILLA ANIMAL
    A mi em va agradar molt aquest llibre perque era divertit, i feia molta gracia quan sortien els animals tan curiosos, i quan els fiets caminavem sobre l'aigua, etc...
    M'agradaria tornar a fer-ho.

    ResponElimina
  9. CLUB DE LECTURA:"EL PETIT DRAC A L´ESPAI"

    El llibre tractava d´un petit drac que es deia Coco.Un dia estava assegut a la platja amb els seus amics que es deien Matilde i Oscar,En aquella platja hi havia una palmera que els hi agradava molt i de repent va aparèixer un extraterrestre.L´extraterrestre els hi va explicar que venia d´un planeta que es deia Nuptururú.La nau amb la que havía vingut havia caigut sobre la palmera i els hi va explicar que perque la nau espacial funcionés,necessitava que fossin quatre.Els tres amics van pujar a la nau i quan estaven a l´espai es van trobar a Aranja Verda.Quan van derrotar a Aranja Verda van tornar al seu planeta i els seus pares es van posar molt contents.Van tornar a casa amb un teletransportador i quan ja estaven a casa va tornar en Bobi,l´extraterrestre,a donar-lis el raig lúser.
    Tot m´ha agradat molt però el que més m´ha costat ha estat explicar-ho,perque estava nirviós per si ho feia bé o no.

    ResponElimina
  10. LA BICICLETA ROBADA:
    Antes de comenzar a leer y explicar el libro estaba un poco nerviosa porque no sabia si lo aria bien o mal ni como me evaluarían mis compañeros. Pero ir explicando me empecé a sentir muy bien, y además hay una cosa que me gusto mucho que es que cuando una persona va explicando algo i se queda parado sin saber que decir los otros que están haciendo el club de lectura le ayudan.
    Me encanto hacer el club de lectura fue una experiencia muy divertida y espero volverla a hacer.

    ResponElimina