dissabte, 21 de febrer del 2015

UN CARNAVAL BEN ANIMAL!!!

6 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt el tema dels animals. Les granotes, lleons, moixos, ximanzés,...etc.
    Totes les disfreses eren molt divertides i boniques .Com per exemple : L'os polar, els moixos, els ximpanzés, lleons,...etc.
    Em va agradar molt !!!!!

    ResponElimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Em vaig divertir molt preparant la disfressa.
    La disfressa va ser molt original i molt divertida. A mes a mes m'agraden molt els animals:Granotes, tortugues...
    Va ser molt divertit!!!

    ResponElimina
  4. A mi em va agradar molt guanyar el concurs de disfresses perquè és veritat que ens vam esforzar molt per fer la disfressa.

    ResponElimina
  5. A mi em van agradar molt les disfresses de CEIP Sant Lluis i CEIP Sa Garriga, el tema d'aquest any era dels animals. La nostra escola, els d'infantil van anar de cavalls, dofins, ossos polars, elefants i ximpanzes. Els de primària de lleons, moixos, pingüins, cans i nosaltres de granotes

    ResponElimina
  6. A mi en va agradar molt el tema de carnaval. Ens va dur molta feine, fer les disfresses de granota, però va ser molt divertit. I mes divertit va ser, poder anar a sa rua.

    ResponElimina