dissabte, 28 de febrer del 2015

UN TALLER D'AUS

Dia 5 de novembre va venir en Xavi a explicar algunes curiositats i característiques dels ocells. Va presentar bastants coses que van ser molt interessants. Ens va ensenyar les ales d'un ocell i després diferents plomes i les vam observar i tocar. Ens va mostrar també com era el plomissol. I vam veure becs : d'ànec, puput, tord, etc., ous de diferents tamanys: estruç, oronella,... També nius fets de fang, de branquetes, de fulles i altres coses. Per acabar, ens va xerrar de l'anellament i de les migracions que fan les aus. El que vam trobar més interessant va ser l'esquelet de puput i la pota d'una gavina. Ens ho vam passar molt bé, i vam aprendre molt.

6 comentaris:

  1. A mi em va semblar molt interessant el taller de las aus . Vaig apendre moltes coses noves amb en Xavi, sobre com fan el niu,sobre com viuen,sobre el seu cos , sobre l'anellament,ect.....Va ser molt divertit.

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar molt el taller de les aus.
    Em va semblar molt interessant i divertit. En Xavi ens va explicar coses molt interessants.

    ResponElimina
  3. A mi em va agradar molt el taller de les aus a més a més va venir un amic del meu pare, a mi m'agraden molt els animals.

    ResponElimina
  4. A mi en va agradar molt que dugués els ossos, plomes i ous de diferents ocells, així els vaig poder veure d'aprop.

    ResponElimina
  5. A mi em va agradar molt el tema de les aus, els ous eren molt xulos i raros, hi havien de grossos, de petits, mitjans ect... També vam veure l'esquelet d'un puput i diferents becs d'ànecs. Esper que vengui més vegades.

    ResponElimina
  6. A mi em va agradar molt el taller d'aus, perqué ens van ensenyar les plomes d'aus,els cadàvers,els ous de diferents mides i de diferents especies,els nius etc... Esper que en xavi vengi mes vegades a contarnos mes coses de les aus. Va ser molt divertit.

    ResponElimina