dijous, 16 de juny del 2016

CONFERÈNCIES: EL COLISEUM

11 comentaris:

  1. A mi m'ha agradat molt el tema del Coliseum perquè tot el que va explicar na Mar em va semblar molt interessant.
    M'agradaria viatjar a Itàlia i poder visitar aquest monument històric.

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar molt la conferencia del coliseum, perque jo si aniria de viatge a Roma segur que el visitaria perque forma part de la historia y es un edifici molt conegut. Ara que se mes coses del coliseum em fan moltes mes ganes d'anari.

    Va ser molt interesant!!!

    ResponElimina
  3. La conferència del Coliseu va ser molt interessant, ens va explicar que tenia diferents llocs com passadissos i escales, la càvea, el toldu, la façana, màstils per subjectar el toldu i la arena. També va explicar que allà dintre simulaven lluites entre els gladiadors, amb besties i es diu que en el Coliseum es llevava l’arena i s’omplia d’aigua i feien batalles amb vaixells.

    ResponElimina
  4. Sa conferència d'el coliseum em va agradar molt tot,però el que més em va intrigar va ser quan ens va explicar lode que omplien el coliseum d'igua i feien guerras de vaixells.

    Jo trob ho va preparar molt perque li sortis tan bé

    ResponElimina
  5. Na Mar va fer la seva conferència sobre el coliseum de Roma (la capital d'Italia).
    Ens va ensenyar i explicar moltes coses molt interesants com per exemple: que el coliseum s'emprava per entretenir a l'emperador fent lluites de gladiadors contra lleons, i hi ha gent que diu que el coliseum s'omplia d'aigua i feien lluites de vaixells.
    Em va agradar molt aquesta conferència.

    ResponElimina
  6. LA CONNFERÉNCIA DE NA VA SER SOBRE EL COLISEUM ROMA.
    VA SER BASTANT INTERESSANT, I DIVERTIT.
    ALGUNES COSES DE LES QUE VA XERRAR SÓN: QUANT PERSONES PODIEN ARRIBAR A ESTAR ALLÀ DINS,QUANTS ANYS VAN TARDA EN CONSTRUIR-LA,PERQUÈ SERVIA,ETC.
    M'HO VAIG PASSAR MOOLT BÈ I VAIG APRENDRE MOLTES COSES.

    ResponElimina
  7. El Coliseum es una torre de Roma i es molt important, molt xula, però esta un poquet fosc pels passadisos.Ens va explicar que hi havia uns magatzems, passadisos i es
    molt gran. Va ser molt interessant.
    Va ser molt interesant.

    ResponElimina
  8. La conferència de na Mar em va agradar molt perquè va ser molt interessant. No coneixia aquest monument, ni on era, ni com era, per això vaig apendre moltes coses. Ara si el veig a un llibre o per la tele ja sabré que és a Roma, que és la capital d'Italia i que es diu coliseum.

    ResponElimina
  9. La conferència de na Mar em va agradar molt perquè va ser molt interessant. No coneixia aquest monument, ni com era, ni on era. Ara si me miro un llibre o la tele i surt, ja sabre moltes coses sobre aquest monument, que es diu coliseum i que és a Roma, la capital d'Italia.

    ResponElimina
  10. A mi em va semblar una gran experiència fer la conferencia, una gran feina que va valer molt la pena representar dia 2 de maig als meus companys de classe.
    Ho vaig fer d'un tema que em va agradar molt perque era un monument que ja havia visitat.
    Vaig aprendre coses noves i el dia de presentar-ho em vaig posar una mica nerviosa.

    ResponElimina
  11. El dia 2 de maig na Mar va fer la seva conferència, que va tractar de el coliseum.
    Jo no he anat mai al coliseum, per això mateix no sabia quasi res d'aquest ingeniós e meravellós monument.
    L'única cosa que sabia era que allà es representaven diferentes lluites/combats.
    S'ha de saber moltes coses sobre aquest misteriós monument per poder fer una conferència sobre ell, però si tens que fer una conferència sobre aquest tema val més que hagis vist el coliseum ,o haver-lo estudiat.
    Es veu que la mar va cercar molta informació, va estudiar-s'ho molt bé, va fixar-se en cada racó del mateix coliseum per poder aquell dia fer-ho tan bé, cuan deia les coses es veia que les deia amb molta seguretat de sí.
    A mi em va agradar molt aquesta conferència.

    ResponElimina