dimarts, 3 de març del 2015

ENS PRESENTAM


5 comentaris:

  1. A mi em sembla que ha quedat molt xulo el tema de "Ens Presentam" ,sobretot les fotos, van quedar molt xules.
    El que mes em va agradar va ser saltar, fer tumbarelles i fer els locus perque les fotos sortissin be.
    L'escrit tambe va quedar be , encara que varem tardar mooooolt

    ResponElimina
  2. M'agrada veure el que els meus amics volen ser
    quan siguin grans.
    Crec que els llocs de treball que han triat són molt
    interessants.
    És molt bo, per saber el que els agrada i no els agrada.

    ResponElimina
  3. ABRIL MARÍ I JÚLIA VILLALONGA22 de març del 2015, a les 16:05

    Ens ha agradat molt lo de ens presentam i les fotos van ser molt divertides.
    Va ser molt bona idea fer la presentació de tota la classe.
    Va ser molt divertit!!!

    ResponElimina
  4. Esteim molt guapos i les fotos molt gracioses, tothom vol tenir un ofici molt interessant. Quan he vist el que volien fer de feina m'han agradat totes-

    ResponElimina
  5. Em va agradar la idea de fer un escrit per coneixens millor.
    va ser divertit escriure com sóc jo, pero el que més em va interessar va ser escoltar a la classe la presentació dels altres.

    ResponElimina